loading...
ما {{ قميان }} هستيم

شش گام اصلی برای موفقیت اقتصادی

آیا هرگز از موفقیت اشخاص شگفت‌زده شده‌اید؟ آیا دریافته‌اید که چه چیز آنها را به سوی موفقیت سوق داده است؟ من نیز شگفت زده خواهم شد اگر پاسخ شما منفی باشد.

با هیچ کسی تاکنون برخورد نکرده‌ایم که از دلایل موفقیت یک مدیر اقتصادی، یک کارآفرین، یا یک کسب‌وکار موفق در شگفت نباشد. همگان می‌گویند دلیل موفقیت یک مدیر یا شرکت خاص چیست؟ چه چیز نزد این اشخاص موفق، بسیار متفاوت است؟ این اشخاص چگونه می‌توانند به آنجا که می‌خواهند دست یابند؟ راحت‌تر و ساده‌تر است اگر باور کنیم که این اشخاص بنا به تصادف به این جایگاه رسیده‌اند. 

اما حقیقت این است که هیچ کسی بدون پیمودن مسیرهای گوناگون، بدون حرکت در راه‌های پرمخاطره و بدون گرفتن تصمیم‌های شایسته هرگز نمی‌تواند به هیچ موفقیتی دست یابد.

هر شخصیت موفق و شایسته می‌تواند گام‌هایی برای رسیدن به موفقیت بردارد. اینجا دیگر چندان اهمیتی ندارد که شخص مزبور واجد موفقیت‌های مالی می‌شود یا به مراتب بالا در کسب و کارش دست می‌یابد. مهم تنها آن موفقیتی است که هر شخص شایسته آن است و باید به خاطر توانایی‌هایش به آن دست یابد. ما می‌خواهیم راه‌ها و مسیرهایی را معرفی کنیم که بتوانند به هر کسی در هر موقعیت اقتصادی در یک کسب‌وکار متوسط در جهان یاری برسانند تا او را به جانب موفقیت سوق دهند.

شش گام هر موفقیت اقتصادی

با سلام.در این پست،عکسهایی از آشپزخانه های شیک را تقدیم حضورتان می کنیم که در فرهنگ غنی ایرانی،جایگاه چندانی ندارد

در فرهنگ ایران زمین،جایگاه و ارزش زن،بسیار متفاوت از زمانه کنونی بوده است.آنچنانکه در فضاهای عمومی و خصوصی،جایگاه اختصاصی داشته است.نمونه بارز آن،کلون های در بوده آثار آن همچنان در برخی از مناطق کشور وجود دارد.کلون در که وسیله ای برای در زدن بوده است،2 نمونه متفاوت ساخته می شد که یکی اختصاص به خانم ها داشته و دیگری به آقایان.با این روش صاحب خانه متوجه جنسیت مهمانش میشد.

از همه مهمتر،در فضاهای سنتی،بخشهایی به نام "اندرونی"وجود داشت که کاملا متمایز از بخشهای دیگر خانه بوده و عیال صاحبخانه که ناموس او محسوب میشد، از نظر نامحرمان دور و محفوظ می ماند.

با مقایسه فرهنگ غنی و سنتی گذشته ما و فرهنگ وارداتی کنونی ایرانی،تفاوتها آشکار می شود.به نظر کارشناسان،جایگاه کنونی زن در جامعه بشری،علیرقم پیشرفتهای مختلف بشر و توسعه یافتگی جوامع بشری،تنزل پیدا کرده و بعضا مشاهده می شود،حضور زن در لایه های فوقانی جامعه،از ارزشهای او کاسته و او را در معرض انواع تهدیدات و حملات قرارداده است.

زن در فرهنگ غنی ایرانی اسلامی،ستون خانواده بوده است.جایگاه رفیعی که به واسطه آن بنای خانواده نهاده می شد.اما اکنون چی؟

بر این اساس،مشاهده می شود که در طراحی فضاهای ساختمانی،مامن و جایگاهی که مختص به بانوان خانه دار باشد وجود ندارد و به بهانه درسترسی سریع ساکنان به بخش نشیمنگاه،به صورت آزادانه و به اصتلاح "اوپن"طراحی و ساخته می شود.

البته متاسفانه شاهدیم که ناموس پرستی و غیرتمندی در خانواده های ما به دلیل تهاجم فرهنگی،به دیار باقی شتافته و صرفا در خانواده های اصیل و سنتی و مذهبی،کماکان به اصول و ارزشهای خانواده پایبند هستند.


دکوراسیون آشپزخانه 2013 , جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه

 

جملاتی که مدیران دوست ندارند بشنوند

یکی از بهترین راه ها برای داشتن زندگی کاری رضایت بخش و بدون دغدغه و قرار داشتن در مسیر پیشرفت این است که حرف های مدیر خود را به خوبی گوش کنید و در جبهه او باشید. شاید این مساله برای بعضی افراد بسیار ساده به نظر برسد، اما هستند افرادی که نمی توانند با این موضوع کنار بیایند.

مشکل آنها اغلب این است که به طور ناخواسته کارهایی می کنند تا حرف هایی می زنند که باعث می شود مدیرانشان فکر کنند چه آدم های بی کفایت، بی تجربه و ناکارآمدی هستند؛ مواردی که هیچ مدیری دوست ندارد در کارمند خود ببیند.

نمی خواهید چنین کارمندی باشید؟ از بیان جملات انجام کارهایی که در ادامه ذکر کرده ایم، پرهیز کنید.

 

 

 

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
سلام.پایگاه اینترنتی{قمیان}برای شناسایی قمیان ها درسطح کشور می باشد.لطفا جهت معرفی خود و استفاده از امکانات این پایگاه با ما در ارتباط باشید. محمد علی قمیان/اصفهان/1395/ 09131041347 09391041347
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پنل کاربری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 72,702